FAQ - Spørgsmål og svar
En stor portion af vores varer er restpartier/varelagre fra lukkede garnbutikker, som vi har indkøbt til rigtig skarpe priser. Derudover har vi sparet markedsføringsomkostningerne væk, og kan derfor sælge rigtigt meget af vores garn til snusfornuftige lavere priser end man typisk ser andre steder.
Det er stort set umuligt at få billeder på en computerskærm til at stemme overens med den garnnøgle, man sidder med i hånden. Farven der vises på din computer, mobil eller tablet afhænger af dine indstillinger og din skærm, og der findes nok lige så mange unikke indstillinger, som der findes garn. Så farveforskel vil ikke kunne undgås.
Ingen af vores varer er brugte varer, og rigtigt meget af det fremstår lige så flot som da det var nyproduceret. Noget garn har været udstillet på butikshylder, mens andet aldrig har været pakket af ud pakken fra producenten. Selvom vi kun køber garn, som har været pakket og opbevaret forsvarligt, vil der oftest være enkelte garnnøgler, som har fået en hård medfart. Garnet fejler dog absolut ingenting – hvis det gjorde, ville vi ikke sælge det. Vi kan dog godt finde på at sælge garn uden f.eks. banderole, men gør vi det, er varen sat ned – og det fremgår i varebeskrivelsen at banderolen mangler.
Prisen for forsendelse er 49,00 DKK leveret til PakkeShop. Shopper du for mere end 499,00 kr. giver vi gratis fragt til PakkeShop. Det er også muligt at få hjemmelevering – Se flere oplysninger om forsendelse her: Fragtpriser
Både ja og nej. Har du forelsket dig i en restpartivare, så kommer der ikke flere på lager. Hvis du til gengæld mangler en bestemt farve eller type fra en af vores faste leverandører, er du velkommen til at kontakte os – så kan vi bestille det hjem til dig. På nuværende tidspunkt er vores faste leverandører Sandnes Garn, Hjertegarn og Lang Yarns.
Så er du hjertens velkommen til at sende os en besked – enten på kontakt-siden eller på hej@meregarn.dk